Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowane są następujące definicje:
REGULAMIN – niniejszy zbiór zapisów regulujących kwestie dotyczące świadczenia Usług Tworzenia Personalizowanych Gier Planszowych.
USŁUGI EVENTOWE – usługi związane z organizacją i prowadzeniem teleturniejów oraz innych rozrywkowych konkursów na wydarzeniach Klienta.
WYKONAWCA – Barbara Lis Your Game jednoosobowa działalność gospodarcza; NIP 1182244339 Regon: 522495575.
ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna lub prawna zamawiająca usługę.
UMOWA – porozumienie, które jest zawierane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. W celu jej realizacji Zamawiający ma obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem, uzgodnić warunki umowy, które zaakceptują obie Strony Umowy oraz wpłacić zaliczkę za usługi w wysokości 50%, a do 7 dni od zakończenia usług eventowych dokonać uzupełnienia płatności.
§2 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia Usług Eventowych, warunki zawierania umów, a także procedury postępowania reklamacyjnego. Wykonawcą Usług Eventowych jest Barbara Lis Your Game jednoosobowa działalność gospodarcza; NIP 1182244339, REGON 522495575.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Wykonawca. Podanie danych jest dobrowolne, a Zamawiającym i Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu do powierzonych danych osobowych oraz ich aktualizacji i poprawiania, a także żądania do ich usunięcia bądź ograniczenia przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Wykonawcę znajdują się w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
Wszelkie informacje znajdujące się pod adresem yourshow.pl nie stanowią oferty w myśl art. 66 KC.
§3 Warunki współpracy i płatności
Po ustaleniu terminu rozpoczęcia świadczenia usług tworzenia personalizowanych gier planszowych, zostanie wystawiona faktura pro forma na 50% wartości Usługi zgodnie z ustaleniami obu Stron oraz Faktura na pozostałe 50% kwoty Usługi z terminem do 7 dni.
Gwarancją rezerwacji terminu rozpoczęcia realizacji Usługi jest opłacenie faktury pro forma na 50% wartości Usługi zgodnie z ustaleniami obu Stron w terminie do 7 dni kalendarzowych liczonych od daty wystawienia faktury.
Przyjmując ofertę Wykonawcy i dokonując wpłaty Zamawiający akceptuje zasady i warunki rezygnacji z Usługi i zwrotu wpłaconych kwot określonych poniżej.
nie później niż na 30 dni przed wykonaniem usługi eventowej u Klienta – ostatni punkt wykonywanej Usługi. Zamawiającemu przysługuje zwrot pełnej wpłaconej kwoty wynagrodzenia.
Przyczyny rezygnacji z zamówionej Usługi lub zmiany jej terminu nie mają wpływu na zasady określone w punkcie 3.
Kwoty zatrzymanego wynagrodzenia z tytułu odwołania terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi stanowią wynagrodzenie Wykonawcy za pozostanie w gotowości do świadczenia Usługi w pierwotnym terminie.
Wszelkie korekty należnego wynagrodzenia zostaną objęte odpowiednimi dokumentami księgowymi.
Zamawiającemu przysługuje zwrot wpłaconej kwoty wynagrodzenia w pełnej wysokości, w przypadku:
rezygnacji z wykonania Usługi przez Wykonawcę,
zaproponowania przez Wykonawcę zmiany terminu wykonania Usługi i braku akceptacji tego terminu przez Zamawiającego.
Komunikacja związana z odwołaniem lub zmianą terminów usług dla swej ważności wymaga komunikacji e-mail lub telefonicznej z Wykonawcą.
§4 Zobowiązania Stron
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługi przy zachowaniu najwyższej staranności oraz działać zawsze w najlepiej pojętym interesie Zamawiającego i jego klientów zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu i uzgodnieniami szczegółowymi.
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za Usługę, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie i w zgodzie z ustaleniami szczegółowymi.
§5 Postępowanie reklamacyjne
Każdy Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług w terminie czternastu dni roboczych od daty realizacji Usługi.
Reklamacje Usług należy zgłaszać w formie elektronicznej, wysyłając zgłoszenie na adres biuro@yourshow.pl.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
imię i nazwisko/nazwę Zmawiającego,
adres siedziby Zamawiającego,
przedmiot reklamacji (nazwa Usługi, termin i miejsce realizacji),
uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
oczekiwania Zamawiającego wobec Wykonawcy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
Po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej, Wykonawca potwierdzi ten fakt w wiadomości zwrotnej.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień niniejszego Regulaminu.
Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji wskazanych w pkt. 3 niniejszego paragrafu, to Wykonawca wyznaczy Zamawiającemu siedmiodniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Wykonawcy i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
Wszelkie spory wynikłe między Wykonawcą a Zamawiającym związane z wykonaniem postanowień niniejszego Regulaminu Strony zobowiązują się rozstrzygnąć w drodze przyjaznych negocjacji. W przypadku braku porozumienia, spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Wykonawcy.
W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wykonawca ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni kalendarzowych od daty ich publikacji w Witrynie.